teszt

Saturday, October 5, 2013

What´s new?


*HU*
Sziasztok. Egy nagy bocsánat kéréssel tartozom minden követőmnek. Tudom, tudom… egy blogger nem engedheti meg magának, hogy több mint egy hónapra elhallhasson.  Annyi minden történt velem augusztus végén és szeptemberben, hogy nem is tudom hol kezdjem.



  1. Munkába álltam – annak ellenére, hogy jogi egyetemet végeztem, picit eltávolodtam a szakmámtól, ugyanis újságíró lett belőlem… egyenlőre…
  2. A kedvenc női magazinom az Eva óriási meglepetést okozott nekem – Szlovákia legnagyobb parfüm versenyén – Az év illata – engem választottak ki az olvasói zsűri tagjává. El sem tudjátok képzelni, menyire örülök a nyereménynek. Nem csupán a rengeteg csodás illat az, ami oda vonz, hanem a sok új ember, akiket megismerhetek és csodás, hogy találkozhatok az Eva főszerkesztőjével. A magazint 14 éves korom óta bújom, ez most így 12 év elteltével egy csodás fordulat.
  3. Elolvastam a The Happiness Project – a Boldogságterv című könyvet. Ez a könyv olyan, mint ha én magam írtam volna, minden oldalon magamra találok. Gretchen Rubin jogász, aki karrierjét feladva az írói munkát választotta és egy nap azon kapta magát, hogy elsuhan a szeme előtt az élete. Ezért egy évet a boldogság kutatására és elérésére szánt. Én magam is sokat tervezek, célokat tűzök ki és változásokat hozok, mégis próbálok önmagam maradni. A könyv annyira inspirált, hogy hozzáláttam a saját boldogságtervem kialakításához. Gyakran fordul elől, hogy leülök és leírom a céljaimat, hogy meddig mit szeretnék elérni és valóra váltani, viszont ezek a papír darabok gyakran elszóródnak és hamar feledésbe merülnek… amikor előkerülnek és rájövök, hogy menyire eltértem a tervektől, iszonyúan bánt. Ezért most újra hozzálátok… a részleteket megosztom veletek.

    *SK*
    Ahoj. Dlžím jedno veľké ospravedlnenie každému môjmu fanúšikovi. Viem, viem... ak chcem blogovať, nemôžem si dovoliť  taký luxus, aby som sa umlčala na viac ako jeden mesiac.  Tak veľa sa toho udialo od konca augusta a počas septembra, že ani neviem kde začať. 

    1. Nastúpila som do práce – napriek tomu, že som skončila právnickú fakultu, sa mi podarilo trochu oddialiť od svojho odboru, a stala som sa novinárkou... zatiaľ...
    2. Môj obľúbený časopis – Eva – mi spôsobil obrovské prekvapenie – zaradili ma medzi členov čitateľskej poroty najväčšej súťaže vôní v krajine  - Eva vôňa roka! Určite si dokážete predstaviť , ako ma výhra potešila, a to nielen kvôli úžasným voňavkám, ale najmä z dôvodu, že spoznám kopu nových ľudí. Najviac sa teším na šéfredaktorku Evy- časopisu, ktorý čítam od svojich  14 rokoch... po 12 rokoch je to perfektný obrat.
    3. Prečítala som si knihu The Happiness Project – Projekt šťastia. Je ohromné, že celá kniha, je pre mňa taká, akoby som ju napísala ja sama, na každej strane nachádzam samú seba. Autorka Gretchen Rubinová, vyštudovaná právnička zanechala sľubnú kariéru, aby sa stala spisovateľkou, jedného dňa sa prichytila pri tom, že jej život letí a ona sa len prizerá nad jej plynutím. Jeden rok svojho života vyhradila na skúmanie šťastia a na jeho dosiahnutie. Aj ja veľa a často plánujem, vytyčujem si ciele, vymýšľam zmeny, a pritom sa snažím zostať sama sebou. Kniha ma inšpirovala k tomu,  aby som si vytvorila vlastný projekt šťastia. Často sa stáva, že si sadnem, napíšem si ciele, stanovím si čo a dokedy chcem dosiahnuť. Avšak tieto zdrapy papiera často zmiznú, založím ich niekam a zabudnem na nich... keď sa mi dostanú pod ruku, a zistím, ako som odbočila od svojich dokonalých plánov, strašne ma to mrzí. Preto som sa rozhodla, že sa do toho znovu pustím... podrobnosťami sa s vami podelím.

English translation s coming soon...

No comments:

Post a Comment